Events

Her kan du finde vores arrangementer og events med fokus på ABC for mental sundhed.

Fællesskaber og aktiviteter for seniorer i Guldborg og omegn.

På dagen vil vi bl.a. spise og lave forskellige aktiviteter sammen samt sætte fokus på eksisterende og fremtidige aktiviteter og fællesskaber for seniorer i vores område.

Vi mødes ved GULDBorgen, Guldborgvej 228, 4862 Guldborg.

Husk praktisk tøj og sko, da vi også skal være lidt ude.

Arrangementet er målrettet mod personer 60+.

Initiativet er etableret i et samarbejde mellem Guldborgsund Kommune afd. Folkesundhed, Ældre Sagen, ABC for mental sundhed og en række lokale foreninger.

Tilmelding

Det er gratis at deltage og du kan tilmelde til eventet til ved at klikke her (nyt vindue).

Senest tirsdag, 24. september.

Har du nogle spørgsmål, så kan du ringe til folkesundhed på telefon 54 73 21 69 og spørg efter Simon Vedel Pedersen eller Kicki Hesselberg.

Minievent: Fællesskaber og aktiviteter for seniorer i Guldborg og omegn.

På aftenen vil vi bl.a. spise sammen og sætte fokus på eksisterende og fremtidige aktiviteter og fællesskaber for seniorer i vores område.

Vi mødes ved GULDBorgen, Guldborgvej 228, 4862 Guldborg.

Arrangementet er målrettet mod personer 60+.

Initiativet er etableret i et samarbejde mellem Guldborgsund Kommune afd. Folkesundhed, Ældre Sagen, ABC for mental sundhed og en række lokale foreninger.

Tilmelding

Senest tirsdag, 30. september.