Gå til hovedindhold

Aktuelle udbud

Oversigt over aktuelle udbud.

Indhold

    Guldborgsund Kommune konkurrenceudsætter en samlet aftale vedrørende anvendelsen af området, hvor Guldborgsund Zoo og Botanisk have er placeret, med det formål at modtage tilbud på anvendelse af området.

    Formålet med området og med aftalen er, at området kan anvendes til virksomhed, der har et rekreativt- eller fritidsformål med turistmæssig interesse uden kommunal medfinansiering.

    Guldborgsund Kommune ønsker at bevare ejerskabet over de arealer, hvorpå zoo er beliggende, derfor konkurrenceudsættes Guldborgsund Zoo & Botanisk Have i en model, hvor arealerne og bygningerne udlejes i form af en erhvervslejekontrakt, og der kan indgås aftale om en vederlagsfri overdragelse af ejerskabet på dyrene, såfremt den vindende tilbudsgiver fortsat ønsker at drive zoo fra Lejemålet.

    Der kan indgås særskilt aftale om køb af inventar og værktøj samt varelager i form af foder m.v. samt merchandise fra butikken.

    Materialet til brug for konkurrenceudsættelsen er tilgængeligt på udbud.dk

    Eventuelle spørgsmål stilles via www.eu-supply.com.

    Tilbudsfristen for det indledende tilbud er mandag den 13. maj 2024 kl. 10:00.

     

    Tilbudsfrist d. 6/5-2024 kl. 12.00.

    Køge Kommune udbyder - på vegne af 16 kommuner i Fællesudbud Sjælland (FUS hermed interesserede tilbudsgivere til at byde på levering af brystproteser jf. udbudsbekendtgørelse 197592-2024

    Udbuddet vedrører levering af brystproteser til borgere omfattet af § 112 i Serviceloven.

    Udbuddet er opdelt i tre delaftaler.

    Der indgås en 4-årig rammeaftale med én leverandør pr. delaftale.

    Materialet kan rekvireres via udbudssystemet EU-Supply på følgende link: Offenlige udbud - Genudbud af indkøb og tilpasning af brystproteser til Fællesudbud Sjælland (eu-supply.com)

    Det bemærkes, at eventuelle ændringer af tidsfrister udelukkende meldes ud via EU-Supply.

    Alle henvendelser, herunder spørgsmål, vedr. udbuddet skal stilles via udbudssystemet.

    Hvis du som tilbudsgiver oplever tekniske problemer med systemet, kan EU-Supply kontaktes på nedenstående e-mail/telefonnummer:

    IT-support, EU-Supply
    Tlf.nr.: (+45) 70 20 80 14
    E-mail: support@eu-supply.com

     

     

    Guldborgsund Kommune tilvejebringer det frie leverandørvalg for hjemmehjælpsmodtagere på fritvalgsområdet via Godkendelsesmodellen. Det betyder at alle private firmaer, der opfylder Guldborgsund Kommunes godkendelseskriterier kan blive godkendt som leverandør.

    Guldborgsund Kommune behandler ansøgninger 4 gange årligt med følgende frister:

    1. marts
    1. juni
    1. september
    1. december

    Al materiale i forbindelse med ansøgning om godkendelse findes i nedenstående links:

    Ansøgningsskema om godkendelse af leverandør på fritvalgsområdet (nyt vindue)

    Vejledning og Godkendelseskriterier

    Kravspecifikationer Personlig pleje og Praktisk hjælp

    Kravspecifikationer Praktisk hjælp

    Beklædning og Hygiejne - bilag

    KMD Nexus - bilag

    Kontrakt udkast

    Databehandleraftale

    Kontakt

    Center for Økonomi

    Parkvej 37, 4800 Nykøbing F

    Telefon: 54 73 10 00

    E-mail: kommunen@guldborgsund.dk