Gå til hovedindhold

Aktuelle udbud

Oversigt over aktuelle udbud.

Indhold

    Guldborgsund Kommune udbyder en Kontrakt med én leverandør om drift af kontrolcentralløsning til nødkald og levering af nødkaldeanlæg.
    Udbudsforretningen gennemføres som et udbud med forhandling.

    Målsætninger for den udbudte kontrakt
    Guldborgsund Kommune stræber efter i samarbejde med en Leverandør at skabe et trygt og sikkert miljø for borgere, både hjemmeboende og borgere på plejecentre ved at bruge et nødkaldesystem. Nødkaldsløsningen skal være en pålidelig og integreret del af et omsorgssystem, der sikrer hurtig og effektiv respons i nødsituationer.
    Løsningen skal dels opfylde høje standarder for sikkerhed og funktionalitet, og dels understøtte personalet i deres daglige arbejde.
    Nødkaldssystemet skal altid prioritere sikkerhed og pålidelighed, sikre hurtig respons og minimere risikoen for tekniske fejl.
    Løsningen skal være intuitiv og nem at bruge for både borgere og personale, med klare instruktioner og minimal træning.
    Kontraktens parter skal have fokus på løbende evaluering og forbedring af systemet baseret på feedback fra brugere og teknologiske fremskridt.

    Alle data skal desuden behandles fortroligt og i overensstemmelse med gældende databeskyttelseslovgivning for at sikre borgernes privatliv.

    Beskrivelse af kontrakten
    Kontrakten omfatter implementering, drift og vedligeholdelse af en cloudbaseret kontrolcentralløsning til alle kommunens nødkaldeanlæg.
    Kontrakten indebærer, at Leverandøren skal foretage omkonvertering, opsætning/programmering samt udskiftning af SIM-kort i nye og eksisterende nødkaldeanlæg i implementeringsperioden til det nye administrationssystem og applikationsløsning.

    Efter implementeringsperioden overtager Ordregivers tekniske personale de fremtidige opsætninger og udkørsel af de præinstallerede nødkaldeanlæg.
    Leverandøren skal levere SIM-kort til alle nødkaldeanlæg i hele kontraktperioden samt udskifte cirka 250 af Ordregivers nuværende nødkaldeanlæg.

    Ansøgningsfrist

    Frist for afgivelse af ansøgning om prækvalifikation er mandag den 25. november 2024 kl. 10.00.

    Udbudsbekendtgørelsen kan ses på TED (Tenders Electronic Daily) https://ted.europa.eu/da/notice/-/detail/649448-2024, hvor der også er link til udbudsmaterialet.

    Guldborgsund Kommune tilvejebringer det frie leverandørvalg for hjemmehjælpsmodtagere på fritvalgsområdet via Godkendelsesmodellen. Det betyder at alle private firmaer, der opfylder Guldborgsund Kommunes godkendelseskriterier kan blive godkendt som leverandør.

    Guldborgsund Kommune behandler ansøgninger 4 gange årligt med følgende frister:

    1. marts
    1. juni
    1. september
    1. december

    Al materiale i forbindelse med ansøgning om godkendelse findes i nedenstående links:

    Ansøgningsskema om godkendelse af leverandør på fritvalgsområdet (nyt vindue)

    Vejledning og Godkendelseskriterier

    Kravspecifikationer Personlig pleje og Praktisk hjælp

    Kravspecifikationer Praktisk hjælp

    Beklædning og Hygiejne - bilag

    KMD Nexus - bilag

    Kontrakt udkast

    Databehandleraftale